نحوه خرید بیت کوین Fundamentals Explained

Wiki Article

برای دریافت بیت کوین، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید ارائه کنید.

بایننس بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا برای معامله ارزهای دیجیتال است.

به‌عنوان یک نمونه واقعی می‌توان به صرافی بیترکس اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ صدها هزار دلار از دارایی‌های کاربران ایرانی را بلوکه کرد و بعد از دو سال با پیگیری زیاد کاربران آنها را آزاد کرد.

شما می‌توانید یکی از انواع مختلف کیف پول را بنا بر سرمایه و تشخیص خود تهیه کنید.

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

قیمت بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تاکنون؛ مرور اتفاقات تاریخی مهم + نمودارها

به هر حال پس از ثبت نام در صرافی و شارژ حساب کاربری خود، با توجه به نوع صرافی، می‌توانید به راحتی در پنل کاربری خود اقدام به خرید ارز دیجیتال بکنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به این نکته توجه داشته باشید که صرافی‌های بین‌المللی به‌دلیل تحریم‌ها به کاربران صفر تا صد خرید ارز دیجیتال ساکن ایران اجازه فعالیت نمی‌دهند و ریسک مسدودشدن حساب وجود دارد.

خبر خوب اینکه به محض ثبت نام در دوره شما به مطالب دسترسی نامحدود خواهید داشت و می‌توانید برای چندین بار مطالب را مرور کنید تا به مهارت کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال برسید.

اگر تمایل داشتید، برای حمایت از این محتوا می‌توانید از طریق این لینک معرفی ثبت‌نام کنید.

این نکته را هم باید اضافه کنیم که برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به حضور فیزیکی در هیچ مکانی را ندارید و همانند ماهیت آنچه خرید و فروش می‌کنید، فعالیت شما نیز وابسته به اینترنت و دنیای دیجیتال است.

اگر ساکن ایران هستید، خرید مستقیم بیت کوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page